تزریق بوتاکس برای میگرن در اصفهان

معمولا افراد برای درمان میگرن از مسکن ها استفاده می کنند. اما تاثیر این روش بسیار کم است و در بسیاری از افراد هیچ گونه تاثیری نخواهد داشت.
یکی از روش های موثر برای درمان میگرن تزریق بوتاکس است. اگر شما هم با میگرن دست و پنجه نرم می کنید، می توانید با مراجعه به کلینیک دکتر قانعی یکی از بهترین مراکز تزریق بوتاکس در اصفهان نسبت به تزریق بوتاکس برای میگرن اقدام کنید.

تزریق بوتاکس برای درمان میگرن در اصفهان

تقریباً ده سال پیش برای اولین بار تزریق بوتاکس برای میگرن استفاده شد و این درمان توسط سازمان غذا و داروی آمریکا مورد تایید قرار گرفت که تاثیر بسیار عالی بر روی درمان سردردهای میگرنی داشت. این روش برای افرادی که داروها بر روی آن ها تاثیر خاصی ندارد استفاده می گردد.
در واقع سال ها پیش زمانی که از بوتاکس برای زیبایی و رفع چین و چروک های پوست استفاده می کرده اند، افرادی که دچار سردردهای میگرنی بوده اند متوجه شدند که پس از استفاده از بوتاکس درد ناحیه سر آن ها کاهش پیدا می‌ کند. بنابراین تحقیقات بر روی این دارو شروع شد و در نتیجه محققان متوجه شدند که تزریق بوتاکس برای میگرن یک راه درمان فوق‌ العاده می باشد.
این خدمت با بهترین کیفیت و توسط دکتر الهه قانعی، بهترین دکتر بوتاکس اصفهان انجام می گیرد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر، دریافت مشاوره رایگان و بهره مندی از تخفیف تزریق بوتاکس در اصفهان با کلینیک دکتر قانعی تماس حاصل فرمایید.

تزریق بوتاکس برای میگرن اصفهان

زمانی که بوتاکس تزریق می شود این دارو بر ماهیچه ها اثر گذاشته و از ارسال پیام های شیمیایی اعصاب جلوگیری می کند و در نتیجه پیام درد به مغز صادر نمی‌ شود و بیمار دردی را احساس نمی کند.
تزریق بوتاکس علاوه بر اینکه جهت درمان سردردهای میگرنی مورد استفاده قرار گرفته است برای درمان اسپاسم عضلات گردن، افتادگی پلک، پریدن پلک و حتی مثانه بیش فعال هم استفاده می شود.
نکته مهم در رابطه با تزریق میگرن برای میگرن این است که این عمل را تنها به دست پزشک متخصص بسپارید و آن را در مراکز غیر معتبر انجام ندهید تا از بروز خسارت های جبران ناپذیر جلوگیری کنید.

تزریق بوتاکس برای میگرن اصفهان

نحوه تزریق بوتاکس برای میگرن

برای درمان میگرن و سردردهای شدید باید تزریق بوتاکس به فاصله زمانی سه ماه یکبار انجام گردد. و تعداد جلسات درمانی با توجه به پاسخگویی بدن شما به بوتاکس تعیین می شود. تنها ۱۵ تا ۲۰ دقیقه برای تزریق بوتاکس زمان نیاز است و در هر جلسه حدود ۳۵ تا ۴۰ مرتبه بوتاکس به نواحی مختلف سر تزریق می شود. و پزشک در جلسات مختلف دوز های مشخص شده را برای فرد تزریق می‌ کند.

نحوه تزریق بوتاکس برای میگرن

نتایج تزریق بوتاکس برای میگرن چه زمانی مشخص می‌شود؟

حدود ۱۰ روز پس از تزریق سردرد ها شروع به کاهش پیدا کردن می‌ کند و پس از گذشت ۱۴ روز میزان دردهای میگرنی به شدت کاهش می یابد، که حدود سه ماه ماندگاری دارد. پس از گذشت این مدت شما می توانید دوره دوم تزریق بوتاکس را انجام دهید. دقت داشته باشید که برای رسیدن به نتایج اثربخش گذراندن دوره تعیین شده توسط پزشک بسیار مهم است.

نتایج تزریق بوتاکس برای میگرن چه زمانی مشخص می‌شود؟

عوارض تزریق بوتاکس برای میگرن چیست؟

معمولا تزریق بوتاکس برای میگرن عوارض خاصی را به همراه ندارد. ولی در هنگام تزریق ممکن است فرد احساس درد یا سوزش کمی که ناشی از فرو رفتن سوزن بر پوست می باشد را داشته باشد.
البته ممکن است در بعضی افراد دارو پس از تزریق پخش شود و بر قسمت های دیگر بدن مانند پلک ها یا گردن تاثیر بگذارد. و باعث ضعف عضلات این نواحی شود، که برای جلوگیری از این اتفاق باید حتماً تزریق بوتاکس توسط پزشک متخصص که تجربه کافی در این زمینه را دارد انجام شود.

دیدگاه‌ها
# فهیمه خسروی 1400-03-24 02:13
سلام. من برای تزریق بوتاکس برای میگرن به یک کلینیک مراجعه کردم. شخصی به جزپزشک متخصص تزریق رو برای من انجام دادن و من نه تنها سردردام خوب نشدن، که اسپاسم گردن هم پیدا کردم.
به نظر شما باید چیکار کنم؟
# ادمین 1400-03-24 02:21
سلام. متأسفیم بابت این اتفاق اما این مورد در بسیاری از افرادی که برای تزریق بوتاکس میگرن به افراد غیر متخصص مراجعه می‌کنن پیش می‌آید.
پیشنهاد می‌کنیم به کلینیک دکتر قانعی مراجعه کنید تا بعد از بررسی دقیق مسئله راه حل های درمانی برای شما ارائه و مشکل برطرف شود.
# ماندانا 1400-03-24 02:14
سلام ممکنه بفرمایین تزریق بوتاکس برای میگرن در کلینیک دکتر قانعی اصفهان تو چند جلسه درمانی انجام میشه؟
# ادمین 1400-03-24 02:23
سلام دوست عزیز
تعداد جلسات لازم برای درمان میگرن با تزریق بوتاکس بعد از معاینه توسط پزشک و گذراندن حداقل یک جلسه بوتاکس و بررسی نتایج آن امکان پذیر است.
# محسن 1400-03-24 02:15
روز خوش
میخواستم بدونم هزینه تزریق بوتاکس برای میگرن چقدره؟
# ادمین 1400-03-24 02:25
روز شما هم به خیر
قیمت تزریق بوتاکس برای میگرن بسته به تعداد جلسات لازم برای تکمیل دوره و دوز هر نوبت بوتاکس شما متفاوت است. پیشنهاد می‌کنیم با مراجعه به کلینیک دکتر قانعی و معاینه توسط پزشک هزینه دقیق را به دیت آورید.
# شروین رحیمی 1400-03-24 02:16
سلام خسته نباشین
برای گرفتن نوبت تزریق بوتاکس میگرن چطور باید اقدام کنم؟
# ادمین 1400-03-24 02:26
وقت به خیر.
شما می‌توانید برای دریافت نوبت و مشاوره رایگان به صورت حضوری به کلینیک مراجعه یا با شماره تماس 03136284115 تماس حاصل کنید.
نوشتن دیدگاه

سوالات متداول تزریق بوتاکس برای میگرن در اصفهان
آیا تزریق بوتاکس برای میگرن این عارضه را به طور کامل درمان می کند؟
درواقع نمی توان این سوال را با قطعیت جواب داد اما تحقیقات نشان از آن دارد که غالب افرادی که برای درمان میگرن بوتاکس تزریق می کنند، نتایج فوق العاده ای را از این روش درمانی می گیرند و درمان میگرن را با موفقیت پشت سر می گذارند.
آیا تزریق بوتاکس برای میگرن محدودیت سنی دارد؟
این روش درمانی برای افراد بالای بیست سال بدون مشکل انجام می گیرد و برای افرادی زیر بیست سال با مشورت پزشک و بنا به صلاحدید ایشان در صورت نیاز عملی است.
تزریق بوتاکس برای میگرن به چه کسانی توصیه می شود؟
بیماران مبتلا به میگرن مزمن که به درمان های دارویی جواب نمی دهند گزینه های مناسبی برای تزریق بوتاکس میگرن هستند. همچنین تزریق بوتاکس برای میگرن در سردردهای پس سری و سردردهای تنشی هم کاربرد دارد.
تزریق بوتاکس برای میگرن در اصفهان در چه مراکزی انجام می گیرد؟
مراکز استاندارد و کلینیک های تایید شده توسط وزارت بهداشت بهترین گزینه برای تزریق بوتاکس میگرن هستند. کلینیک دکتر قانعی یکی از بهترین مراکز تزریق بوتاکس میگرن در اصفهان است که این فرایند را با بهترین مواد و توسط پزشک متخصص انجام می دهد.